Monday, October 10, 2011

Pening

Assalamualaikum.

Aku kena selalu update blog ni sebelum broadband aku dipotong.Video-video lagu-lagu cover akan diupdate juga dalam minggu ni.Mungkin dalam dua tiga lagu,entri pula dalam dua tiga entri.
Terkejar dengan kesibukan teman kawan berbisnes,memeriksa perkembangan karya band,persediaan untuk Battle Of The Band&STPM memang PENING.Lagi PENING,jumpa macam-macam bisnes berbentuk downline.

Salah satu tips yang aku jumpa untuk menghilangkan pening ialah melihat warna merah.Ambil kain berwarna merah,letak kat mata.Kalau tengok darah?wallahualam.Mengaji,menyanyi,sujud dalam solat.

Selalu pening fikirkan masalah,tanggungjawab dan banyak perkara yang terlalu serius.Nak tak nak,kena pikul.

Tapi ada orang pening sebab tak berak-berak/simpan muntah.Gas naik ke otak,tu yang pening.

Ada yang pening,mengandung.Pening yang merupakan pengorbanan.Tak sabar nak dapat anak...

Pening sebab migrain,penyakit tak tahan beb.Kena tanggung untuk suatu jangka masa yang panjang."Saya nak beritahu,sebe...sebenarnya saya ada barah otak".Awekpun nangis sedih,PENING juga kenapa pakwe dia tak bagitahu awal-awal.

Tapi dalam pening-pening orang tak kan dapat lawan pening orang yang 'pening'.Tu pening dah tak terkawal sampai tak waras.In Negeri Sembilan Malay,we called "Poning".





No comments: