Monday, August 20, 2012

Misteri Serius

Assalamualaikum.Salam aidilfitri,salam emosi untuk budak-budak emosional tentang UPU,persahabatan dan percintaan sekalian.Haha.Lantak pi hang!

Aku update blog untuk stalker,reader bukan newer blogger. Hal ini adalah disebabkan oleh bilangan follower sama je. Entri kali ini tentang gadis misteri yang pernah aku kenali,jadi teman susah senang yang serius aku tak pernah temui realiti.Asyik-asyik di alam maya. Dari dulu berhajat, roh dalam jasad ini ingin tahu siapa yang aku kenali itu.

1st of all kaki bergambar, my best friend forever, Nabel. Berkawan sejak Tingkatan 4, dia form 3, tapi bayangpun tak pernah jumpa.Berita aku ke tempat dia, dia ke tempat aku ada la.Yang ada, mesej, facebook, blog, twitter. Misteri betul, hope suatu hari nanti kau kahwin, jemput aku. Boleh aku kenal kau dengan Izzaz pada masa yang sama.Sama padan,sama cantik.the truth.(Walaupun kau tak baca blog aku..haha)

2nd, teman misteri dari lereng Gunung Ledang,Nina, bertapa 3 tahun di Segamat, tapi mengenali aku setelah aku chow chin lunch chaw dari situ.
Buat blog senyap-senyap tak beritahu.Kenal di Facebook melalui tag pada gambar.Siotla aku nak gurau-gurau usha Biha, diorang ingat betul-betul.haha..Tak sangka pula aku rapat dengan Nina sejak 2009.Siapakah budak Fareena tu?Pendek ke tinggi?Gemuk ke kurus?Kecil ke besar?Akupun tak tahu.Harap dapat terserempakpun jadi la suatu hari nanti.Janganlah misteri je sampai seumur hidup aku.

3rd, tigress, kawan kepada Nabel, Pae. Datang PD dua kali dah, jumpa akupun tak pernah. Kau kena lah tahu siapa Muhammad Shafiq yang brutal lagi metal tahap membunuh ni. At least, ensure kau tak berkawan dengan stranger. Mana tahu aku ni gemuk ke sebenarnya, gigi rongak ke, mata hijau ke..Sejak dari Tingkatan 2 kita kenal,zaman Semashur kau sampaila matriks dan degree sekarang. Adik beradik kau, parents kau aku kenal je nama..haha.


Tolonglah jangan memisterikan diri anda dalam sejarah hidup aku.Aku budak baik lagi sopan kurang santun,makan daging kambing bukan darahnya.Terserempak pun jadi lah.InsyaAllah.

*Jangan risau jodoh aku korang takkan tahu siapa, takkan kenal siapa sampailah hari aku menikah nanti.
Tak ada orang nak marah aku jumpa member.

No comments: