Wednesday, January 4, 2012

Fenomena Ajek Hassan

Assalamualaikum.
"Tuhan tolong...lembutkan hati dia....."
Ombak Rindu yang dicover oleh bro Ajek Hassan dalam saluran Youtube telah berjaya menambat hati ramai peminat baru beliau.Antara lagu popular yang disyahdukan oleh beliau dalam channel mahass. Banyak lagi lagu-lagu yang dicover oleh beliau yang menyedapkan halwa telinga seperti Bicara Manis Menghiris Kalbu (Siti Nurhaliza), Awan Nano (Hafez AF), Usang (Rahim Maarof), Bila Cinta (Gio) dan Kasihnya Ibu (Jamal Abdillah)

Aku tak terkejut apabila pelakon Abby Abadi sendiri merupakan peminat setia bro Ajek.Selalu aku lihat Abby Abadi share video-video bro Ajek Hassan dalam facebook page dan facebooknya.
Sebagai peminat terawal bro Ajek Hassan, aku berasa sangat puas hati.Aku dapat sebar dan kongsikan hasil-hasil terbaik bro Ajek kepada kawan-kawan aku.Bila diorang layan lagu-lagu nyanyian bro Ajek, aku gembira.Aku rasa bro Ajek deserve untuk diiktiraf sebagai penyanyi anak jati Malaysia yang versatile..

Alhamdulillah.
Ajek Hassan akan datang Malaysia.Tak sabar rasanya nak lihat idola aku dalam bidang muzik beraksi dalam TV.Dengar-dengar beliau akan keluar dalam rancangan Jangan Tidur Lagi.Harap-harap dapat tengok TV masa beliau muncul.
Bagi aku,yang banyak main peranan ialah peminat-peminat bro Ajek.Ada rezeki,InsyaAllah bro Ajek akan rekod lagu sendiri dan radio-radio tolong putarkan lagu beliau setiap hari.hehe.
So,let's watch "Have You Ever Really Loved A Woman (Bryan Adams) ",covered by Ajek Hassan.

No comments: